e-mail

e-mail

15. 1. 2017

Petra- pedagog

Kdo jsem?

Ahoj Jmenuji se Petra. Jsem asistentka pedagoga na základní škole. Dělám asistenci ve třídě s prvky montessori. Jsem lektorka volnočasových aktivit pro děti v jednom neziskovém zařízení. A jsem pedagog volného času dětí a mládeže.
Stejně jako Jana, jsem i já převážně orientovaná na výtvarné činnosti. Svou diplomovou práci jsem zaměřila na arteterapii s dětmi. Svou další závěrečnou práci z následného studia na pedagoga volného času jsem orientovala na pomůcky, které vytvořila Marie Montessori a se kterými v současné době pracuji a rozšiřuji si své znalosti v daném systému vzdělávání.

Jedno byste o mně měli vědět. Já naprosto MILUJI svou práci. Práce s dětmi mě baví a naplňuje. Práce s dětmi mě drží nad vodou, i když se proti mně spikne úplně celý svět. Ráno se probudím nevyspalá, místo zubní pasty si na kartáček chci natřít deodorant (ano i to se mi stalo- mimochodem jinak jsme úplně normální). Zabouchnu si klíče. Venku prší. Nemám deštník. Nemůžu se pro něj vrátit. Přijdu do práce. Došlo kafe. Zvoní. A najednou kráčím po chodbě do třídy, ze které vykukují malí natěšení prvňáčci a přes celou školu křičí nadšením: „Paní asistentkoooooo!“ Naprosto šťastní, že mě vidí. To hned zapomenete na to nevyspání. Zapomenete na nevyčištěné zuby. Zapomenete na to, že jste mokří a že se nejspíš odpoledne nedostanete domů. Teď vás zajímá jen jedno. Děti.
Už jsem řekla, že svou práci miluji?
V mojí práci je mi odměnou dětský úsměv a obětí. Člověk musí mít rád děti, aby je pochopil.

Mám zkušenosti s dětmi s ADHD, s dětmi s poruchou autistického spektra (PAS), s dětmi s mentální dysfunkcí a s dětmi s poruchou pozornosti. Ale také s dětmi nadměrně inteligentními (ke svému věku).


Žádné komentáře:

Okomentovat